Verenigingsactiviteiten

Onze schietsportvereniging heeft een levendige “schietsportactiviteiten-commissie” die allerlei wedstrijden organiseert zowel onderling als tegen andere schietsportverenigingen in binnen en buitenland.

Gastschutters

Bij Schietsportvereniging ‘t Veen kan tijdens de normale openingstijden óók een baan gehuurd worden, dus wil je als gastschutter eens komen schieten dan ben je van harte welkom.

Gastschutters in het bezit van een verlof betalen alleen de baanhuur en mogen onbeperkt en zonder begeleiding schieten. De baanhuur bedraagt 10€ per persoon voor onbeperkt baangebruik tijdens de openingsuren. Verenigingsmunten zijn verkrijgbaar via een papiergeldautomaat aan de wand. Op de vereniging zijn diverse kalibers munitie verkrijgbaar waaronder de standaard .22LR en 9mm, naast een baan kunnen ook wapens worden gehuurd. Let er s.v.p. wél even op dat je een identiteitsbewijs en je KNSA-licentie meeneemt, die zijn wettelijk verplicht.

Jaarcompetitie

Schietsportvereniging ‘t Veen organiseert jaarlijks een verenigingscompetitie waar alle leden met een verlof of leden die een verlof willen verkrijgen aan deelnemen. Hier zijn ook prijzen aan verbonden in de vorm van wisselbekers. Hoe dat in zijn werk gaat vindt je hieronder in het kopje “Schietsportactiviteiten” geschreven door onze activiteitencommissie. De uitslagen van deze competitie zijn vermeld onder “Leden informatie” op deze site.

Schietsportactiviteiten